יום שישי, 26 בפברואר 2010

משיח: אחישנה או בעיתה? או בהרדמה!!

משיח: אחישנה או בעיתה? או בהרדמה!!

יש מישהו שלא עבר טיפול שורש בשיניים? לאחרונה החלטתי לטפל בשיניים וחלק מהטיפול היה עקירה וטיפול שורש, ותאמינו לי שאני לא אדם פחדן כלל, אבל שמתי לב שאני מתחמק מהטיפולים כל פעם בתירוץ אחר, פעם אחת אמרתי לרופא תשמע אולי אפשר לרפא את השן? תן לחשוב עוד שבוע, לאחר שבוע אמרתי לו תשמע אולי נעשה כתרים כי אחר כך אני לא אוכל לאכול עם טיפול שורש,והתחמקתי עוד שבוע, עד שלבסוף הבנתי שאין מה לעשות אני חייב לסיים את הסיפור, ונכנסתי לטיפול שורש כאשר בזיכרון שלי חרוט כאב נורא מלפני כ 30 שנה בטיפול שעברתי והנה אני יושב על הכסא בחשש לא קטן והנה זריקת הרדמה ואחרי כמה דקות מתחיל הטיפול ו.... לא הרגשתי כלום! פשוט לא יאומן, חומרי ההרדמה השתפרו לרמה כזו שלא הרגשתי ממש כלום!!!!

יְהִי חַסְדְּךָ ה' עָלֵינוּ כַּאֲשֶׁר יִחַלְנוּ לָךְ:

כל יהודי אומר את המשפט הזה בכל יום בתפילה, משפט מתהילים וכשני מתעמק במשפט הזה אני מתחלחל, תביטו טוב טוב במשפט ותגידו לי מה אתם אומרים? הרד"ק מפרש את הפסוק ממש כמשמעו:

יהי חסדך ה' עלינו כאשר יחלנו לך. כן יהיה חסדך עלינו בכל עת ובכל זמן כמו שיחלנו: ואכן פשטות הפסוק היא שמבהילה אותי כי תחשבו שאדם הולך לדוכן מפעל הפייס ומבקש מהמוכר אני רוצה להשקיע 10 שקלים ולזכות ב.... עשרה שקלים זה נראה לכם הגיוני? עכשיו תבינו את משמעות הפסוק אם אנחנו מבקשים מה' יתברך שיתן לנו שכר בגובה הציפיה והיחול שלנו איליו הרי אנחנו בצרות גדולות!!!! תחשבו כמה מאיתנו מכניסים את הקב"ה לתוך מוחינו כמה אנחנו חושבים עליו? כמה מאיתנו פונים אליו בכל רגע בכל עת ומבקשים ממנו גאולה! מבקשים משיח! מבקשים רחמים! כמה מאיתנו שעומדים כמו מלאכים ביום כיפור ומרגישים כמו מלאכים!!!! ממשיכים את ההרגשה הזאת לאחר שמסתיים היום הצום? מי מאיתנו ברמה הזאת? ואם אנחנו לא ברמה הזאת אזי אנחנו מבקשים מה' יתברך שיש לו מכ"מ מידה כנגד מידה שיעניק לנו כמו שאנחנו מעניקים לו ובמצב כזה אוי לנו מיום הדין אוי לנו מיום התוכחה!!!

כי היכן אנחנו מקיימים את: לֹא תֵלֵךְ רָכִיל בְּעַמֶּיךָ לֹא תַעֲמֹד עַל דַּם רֵעֶךָ אֲנִי ה': מי מאיתנו? חרדי, חילוני, דתי, לא הולך רכיל? לֹא תִשְׂנָא אֶת אָחִיךָ בִּלְבָבֶךָ הוֹכֵחַ תּוֹכִיחַ אֶת עֲמִיתֶךָ וְלֹא תִשָּׂא עָלָיו חֵטְא: כמה שנאות יש בליבינו אם זה בין עדות בין פלגים בין חברים בין שכנים? בין חרדים לחילונים ולהיפך? אלה שורפים דגלים וזורקים אבנים והצד השני מוכנים לשרוף את הצד שכנגד!!! היכן לֹא תִקֹּם וְלֹא תִטֹּר אֶת בְּנֵי עַמֶּךָ וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ אֲנִי ה':

היכן ואהבת לרעך כמוך כלל גדול בתורה? היכן היכן היכן?

אם כן איך אנחנו יכולים לבקש מה' יתברך יְהִי חַסְדְּךָ ה' עָלֵינוּ כַּאֲשֶׁר יִחַלְנוּ לָךְ: אתם\אנחנו לא מפחדים במצב הזה לבקש שייתן לנו במידה שבה אנחנו נותנים לו?

המקלחת

היום כולם מודעים לבעתיות של הכנסת מספר אנשים שונים לתוך בית אחד, בגלל התוכנית ההזויה "האח הגדול" (ששווה מאמר בפני עצמו) כאשר מכניסים אנשים לבית עם מטבח מקלחות וכל התנאים ולמרות זאת אנחנו רואים אז תארו לכם מה קורא שלוקחים שלשה אנשים ומכניסים אותם לחצי שנה לחדר בגודל של 3 מטר על 3 עם מקלחת אחת שירותים אחד, מזון קצוב, אוויר \ חמצן קצוב כן חמצן!! בצפיפות כזו נוראה חצי שנה הרי זה בלתי אפשרי כי אנשים יכולים להיטרף ולרצוח אחד את השני!!! אם כן מה עושים כאשר צריך לשלוח שלשה אסטרונאוטים לחלל? לתקופה ארוכה? מה עושים? אכן הם עושים בדיקות פסיכולוגיות קפדניות לאסטרונאוטים ואחת מהם הוא מבחן המקלחת, מי מאיתנו לא התקלח אם זה בצבא או בבית או במקלחות במקווה וכאשר לפתע עוד מישהו פותח את הברז של המים החמים בכל הזרם מבלי להתחשב באחרים, ואז פתאום אצלך במקלחת

נהיה קר!! הרגשת את זה לא? וככה עשו ברוסיה לקוסמונאוטים הכניסו אותם למקלחות כאלו שהלחץ היה לא מספיק ונתנו להם להתקלח וכאשר היו כאלו שלפתע היה מגיע להם מים קרים היו מתעצבנים וכועסים ורק כאשר היו שלשה אסטרונאוטים שהיו מתקלחים בצורה כזו מאוזנת שלכולם היו מים חמים רק אז הבינו שהם מספיק מוכשרים ובנויים לחיות ביחד בחללית קטנה זה המשל הנמשל הוא שאנחנו עם ישראל נמצאים בישורת האחרונה של הגאולה אם זה יהיה באחישנה אז ניגאל בקלות ואם זה לא באחישנה דבר שלדעתי זה הכיוון אזי אנחנו בצרות כי הנביא אומר לפני היום הגדול והנורא!! יום נורא עומד להיות וכולם מצטטים רק חלק מהנבואה תראו מה אומרת הנבואה השלמה: זִכְרוּ תּוֹרַת מֹשֶׁה עַבְדִּי אֲשֶׁר צִוִּיתִי אוֹתוֹ בְחֹרֵב עַל כָּל יִשְׂרָאֵל חֻקִּים וּמִשְׁפָּטִים: קודם כל מזהיר הנביא תזכרו את תורת משה תזכרו את ואהבת לרעך כמוך!! ו... הִנֵּה אָנֹכִי שֹׁלֵחַ לָכֶם אֵת אֵלִיָּה הַנָּבִיא לִפְנֵי בּוֹא יוֹם ה' הַגָּדוֹל וְהַנּוֹרָא: אליהו הנביא יגיע אבל למה? וְהֵשִׁיב לֵב אָבוֹת עַל בָּנִים וְלֵב בָּנִים עַל אֲבוֹתָם אליהו הנביא יגיע כדי להחזיר

את עם ישראל בתשובה אבל שימו לב מה אומר מצודת דוד על המשך הפסוק: פֶּן אָבוֹא וְהִכֵּיתִי אֶת הָאָרֶץ חֵרֶם: מלאכי פרק ג פן אבוא – רוצה לומר לזה אשלח את אליהו לפני בוא יום ה' כי פן כשאבוא אני ביום ההוא לשלם גמול ועדיין לא שבו אכה את כל יושבי הארץ בחרם ואבדון לכן אשלח מקודם את אליהו להשיב אותם אלי להיות נכונים לקבל הגמול הטוב. לכן לאחר שאני מבין כי אנחנו איך שהוא נמצאים בעיתה (בעיטה) אז מה שנשאר לנו זה לשפר את מעשינו ומהר ואולי אולי נקבל את הגאולה עם הרדמה כדי שלא יכאב לנו!! כאב מעשינו חרדים חילונים דתיים כולנו!! כי יְהִי חַסְדְּךָ ה' עָלֵינוּ כַּאֲשֶׁר יִחַלְנוּ לָךְ: במצב הקיים מבטיח לנו לא טוב כי הקרבות והחוסר פרגון ( אני לא רוצה לקטרג ולכתוב שינאה ) בין חלקי העם שלנו בין החרדים לבין עצמם בין חרדים לחילוניים (והתביעה תהה על החרדים יותר מהחילוניים מן הסתם) בין חילונים לחילונים בין אשכנזים לספרדים. ומאחר ושאני עפר ואפר לרגלי צדיקי הדור ולא יכול לשנות כלום אני הייתי מאוד רוצה לראות את גדולי הדור מתכנסים ביחד ועושים אחדות כזו ממש כמו במקלחת של האסטרונאוטים על כל המשתמע מכך (לדוגמא חלוקת משאבים שווה בין כל חלי העם מתוך דאגה כללית ולא סקטוריאלית וכן הלאה) ואז אולי זה יהווה דוגמא לעם ישראל ונוכל לקבל את פני משיח צדקנו עכשיו ממש בהרדמה\רחמים ואולי אף באחישנה כי אם תגיע הגאולה שנייה לפני זמנה הרי זה אחישנה וזה בידינו כמו שכבר כתבתי כאשר מוטה גור לאחר שחרור ירושלים אמר "הר הבית בידינו" המשמעות היא הר הבית בידינו לבנות אותו כלומר על פי מעשינו הר הבית יהיה בידינו כך גם הגאולה בידינו להביא אותה באחישנה וברחמים רבים כי בסופו של דבר אנחנו עם נפלא חילונים על כל הרמות שלהם שאנחנו רואים אותם בבתי חולים רופאים עם נשמות זהב טייסים צנחנים שריונאים בצבא שמוכנים להקריב את עצמם למען העם הנפלא הזה נכון אולי אין בהם תורה, אבל יש בהם מעשים נפלאים כלפי אחיהם! ומצד שני שומרי התורה והמצוות הנפלאים מסולאים מפז כולנו ביחד מסוגלים מסוגלים וזו תהה התרומה שלנו כולנו

גאולתנו בידינו!!!!!!

נכתב על ידי עוזי מזרחי

הוספת תגובה

0 תגובות: